Новиот филм на Дејвид Кроненберг „Crimes of the Future“ предизвика поделени реакции кај публиката на Канскиот филмски фестивал, а некои го напуштија киното по само неколку минути поради мачните сцени, а оние кои издржаа до крај го наградија со шест минути аплауз.
Хорор филмот со Кристен Стјуарт, Леа Сејду и Виго Мортенсен во главните улоги, прикажува телесни трансформации и мутации во дистописки универзум.
Според коментарите на гледачите во Кан, некои излегле во првите пет минути „во шок“, додека други излегле од киното подоцна, со гадење по сцената со Сејду и отворената рана.
Пред премиерата во понеделникот (23 мај), режисерот Кроненберг рече дека очекува некои да ја напуштат проекцијата.
„Има некои многу силни сцени“, потврди тој претходно. „Мислам, сигурен сум дека ќе го напуштаат киното во првите пет минути од филмот. Сигурен сум во тоа“.
„Некои луѓе кои го гледаа филмот рекоа дека мислат дека последните 20 минути ќе бидат многу тешки за луѓето и дека ќе има многу заминувања. Некој рече дека за малку ќе добиел напад на паника“, додаде тој.
Иако имаше некои рани заминувања, рецензент за The Independent ја опиша реакцијата како „пригушена“, додека филмот го опиша како „повеќе како инсталациско парче од церебрална уметничка галерија отколку полнокрвен драмски филм“.
Филмот на Кроненберг „Crash“ од 1996 година - базиран на истоимениот роман на Џеј Џеј Балард - доби неславно екстремен одговор кога беше прикажан во Кан.
Со премисата дека луѓето користат сообраќајни несреќи за сексуално возбудување, филмот се сметаше за многу контроверзен и членовите на фестивалската публика со трчање излегоа надвор од киното.
Претседателот на жирито Френсис Форд Копола тогаш рече дека некои членови на жирито биле „многу страсни“ за одлуката да му се додели на „Crash“ специјална награда од жирито, додека некои британски критичари го обвинија режисерот за морална изопаченост.