После сто епизоди и два филма, HBO го оживеа еден од најпопуларните проекти и отвори ново поглавје во животот на четирите пријателки од Њујорк.
And Just Like That 2 пристигнува на 25-годишнината од премиерата на Сексот и градот, серија за четири самосвесни жени кои остануваат поврзани и покрај нивните разлики.
ПРЕДУПРЕДУВАЊЕ! Текстот може да содржи спојлери!
Со Кери, Миранда, Саманта и Шарлот, се случи телевизиска револуција. Пристигна новиот милениум, а со него и портретирањето на амбивалентни ликови, чии маани ги сакавме (сетете се на депресивниот мафијаш и женкар Тони Сопрано).
Во серијата базирана на книгата на писателката Кендис Бушнел, жените одеднаш имаа право да прават грешки, љубовни и деловни неуспеси, како и право да ги ценат чевлите повеќе од мајчинството, бидејќи сè што сакаат е да се забавуваат засекогаш во „Градот кој никогаш не спие“.
Во And Just Like That… сè е горе-долу исто. Видлива е промоцијата на расната различност и ЛГТБКИ луѓето. Заплетот е посветен на ситни заплети и се вози на слаба карактеризација и развој на карактерот. Миранда оди да живее во Лос Анџелес со нејзината нова партнерка Че, додека Кери се враќа во својот мал стан со голем плакар.
Од минатата година сексот исчезна од насловите и приказните, а исто така и Саманта. Трејлерот за втората сезона на And Just Like That... се фокусираше на враќањето на Ким Катрал во улогата на нескротливата Саманта Џонс. Продуцентите дебело платија таа да се појави во една сцена и барем за момент да ги задоволи фановите.
Девојките, сега во нивните 60-ти, повторно се облечени во дизајнерски парчиња, Сара Џесика Паркер сè уште шармантно го носи секое парче облека, бидејќи тоа е секако најагресивниот пласман на модни производи досега.
Новите епизоди се достапни од вчера, па ќе треба сами да видите како Саманта се врати во серијата. Продуцентите не дозволија увид во таа сцена ниту на неколку критичари на кои им беше прикажана втората сезона заради пишување критики.
Sex and the City е една од најгледаните серии на планетата, која наметна трендови во популарната култура. Сетете се само на поплавата од бесмислени колумни чии автори ја исмејуваа Кери, а потоа и сите оние мрзливи девојки кои со помош на двајца гаранти мораа да набават чевли на Маноло Бланик. Во спин-оф серијата, капиталистичкото дивеење е уште поперфидно, бидејќи продолжението цеди пари од нашата носталгија за она што некогаш беше навистина добра телевизиска содржина.